maanantai 23. helmikuuta 2015

1 year together ♥

"Tasan vuosi sitten 23.2.-14 kirjoitin kädet täristen Sunnyn ostopaperit ja matkasimme jännittyneinä valkoinen traileri lastattuna Alangon tallille tietämättä tulevasta seikkailusta"

Aika vaan rientää, kuvitella että olen ollut Sunnyn omistajana vuoden ja paljon on koettu hikeä, verta (liioittelen draaman vuoksi), naurua, kyyneliä, tuskaa, elämäniloa, taidetta, kehittymistä, sydänkohtauksia, onnistumisia ja ennenkaikkea ihanaa aikaa yhdessä.
 En vaihtaisi sekunttiakaan ja olen nauttinut jokaisesta hetkestä täysin sydämin. Tasan yhden päivän olen pitänyt taukoa tallista kuluneen vuoden aikana ja se kaduttaa eikä tule toistumaan, koska eihän sitä koskaan tiedä mitä huominen tuo tullessaan?



Yhteinen aika on muuttanut meitä molempia parempaan suuntaan. Sunny on sosiaalinen, liikkuu jotenkin oikein päin, luottaa ratsastajaan ja ponilla on motivaatiota yrittää parhaansa työskennellessä, eikä yritä jatkuvasti potkaista tai purra sinua persuksiin tai pukitella ratsastajaa alas selästään.
 Käyttäytymiselle oli kyllä aivan selvä syy; kipu väärästä satulasta ja vääränlaisista ratsastajista eikä ponin luonne sopinut muutenkaan ratsastuskouluun vaan Sani on selvästi 'yhden ratsastajan hevonen' mikä on tullut erittäin selväksi.

Tuo kirjava poni on piristänyt ja parantanut elämääni reippaasti yli puolella ja maailman tai oman pään kääntyessä minua vastaan menen yksinkertaisesti tallille elämäniloni luokse (tai nukkumaan kuulokkeet päässä..xD)


Ennen olin ponille vain yksi kymmenistä ratsastajista vaikka poni oli minulle todella tärkeä, en ollut sille mitään. Nykyään tunnemme toisemme ja luotamme toisiimme, ja poni tervehtii minua hirnumalla tai hörisemällä. Neiti vapaana ollessaan seuraa minua vaikka olisi mahdollisuus riehua ja irrotella niinkuin ennen, ja vasta kun alan riehumaan ja juoksentelemaan poni lähtee mukaani riehumaan.
  Sunny myös tietää ennen minua mikä fiilis ja mikä olo minulla on, esim ratsastaessani kipeänä poni oli erikoisen rauhallinen ja kuunteli heiveröisiä apujani hyvin jo heti alussa.


Haluan viettää vielä ihania hetkiä yli tuhatmiljoonaa Sunnyn kanssa, enkä vaihtaisi sekunttiakaan kulutetusta ajasta pois, vaikka ikäviä ja turhauttavia minuutteja on ollut. 



8 kommenttia:

  1. Onnee ja kiitos teille, on ollu ihan huikeeta seurata teijän kehittymistä näin blogin kautta! Sun postauksia lukiessa tulee aina hyvälle tuulelle <3 Paljon tsemppiä jatkoon! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tommosista kommenteista sitä tulee hyvälle tuulelle ja piristää päivää, kiitoskiitos!! <'3

      Poista
  2. Ootte ihan huppu pari! Paljon onnee jatkoon♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih kiitos, tuli kyllä kokopäiväksi leveä hymy suulle kommentistasi <33

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos todella, todella suuresti :3
      Miten näitä ihania kommentteja vain tulee lisää ja lisää, kiitos <3

      Poista